Огляд автомобіля Mitsubishi Colt Rally Art Version R 2006

Огляд автомобіля Mitsubishi Colt Rally Art Version R 2006 У якийсь момент в компанії Mitsubishi дозріло рішення уразити мир чим-небудь отаким, випустивши на ринок автомобіль класу «компакт-диск», але тільки «погарячіше». Вирішено було узяти хетчбек Colt Rally Art, допрацювати його як слід, і на його базі зробити типовий автомобіль категорії «hot – hatch» Rally Art Version -R. Модифікацію цієї машини, оснащену ручною коробкою передач вирішив випробувати наш журналіст.

Давно забута практика прямого контакту

Завівши двигун, беруся за важіль перемикання швидкостей, щоб включити першу передачу, і вичавлюю педаль зчеплення. І в ту ж мить відчуваю щось схоже на ностальгію по давно пішовши часам. А все тому, що педаль зчеплення опинилася не по – сучасному жорсткою. Але чому? Двигун, при всіх його достоїнствах і турбіні, все одно не можна назвати понад – могутнім. І тому я наївно вважав, що і зчеплення буде, як це прийнято в машинах такого класу, м’яким і податливим. І раптом, на тобі, такий опір. Протидія пружин виявилася настільки чутливою, що я відчув себе так, немов маю справу з механічним зчепленням.
Звідси і ностальгія, оскільки, як ви самі Огляд автомобіля Mitsubishi Colt Rally Art Version R 2006 розумієте, я як би опинився в минулому столітті в прямому і переносному сенсі. І, потрібно відмітити, мене це навіть обрадувало. Давно вже не було такого, щоб на найранішому етапі двигун, який явно перебрав з оборотами, проте, вдихнув в мене стільки енергії і так мене розохотив.

.

Як сказано в каталозі, в порівнянні з базовою моделлю, потужність, що максимально розвивається, виросла на 7 кінських сил. Та і турбіна, якою вирішили дообладнувати мотор, також у цей момент дала про себе знати. Отже дуже сильно збільшувати обороти, по суті, не було потреби, що крутить момент і на малих оборотах виявився достатньо могутнім.

Ставлю важіль управління трансмісією в положення «1-скорость» і натискаю педаль газу. І відразу ж відчуваю просто фізично, як машину потягнуло вперед. Тоді відразу переходжу на другу, оскільки так належить, і негайно включаю третю швидкість. Квапливість в переході з однієї швидкості на іншу – це, напевно, погана звичка, проте як можна поступати інакше, якщо ти за кермом автомобіля, який ми домовилися називати «гарячим» хетчбеком!? Здається з ним інакше не можна.

Підвіска машини декілька занижена, колеса «озуті» в шини розміром 205/45/R16, ця комбінація показала себе з самого кращого боку. Принаймні, в той момент, коли потрібно було виконувати повороти, колеса надійно чіплялися за поверхню дорогі, тому боязнь, що машина ось-ось піде юзом, я зовсім не випробовував. Різко видатні обтічники крил виявилися встановленими не тільки для краси. Вони, як я зрозумів в ході поїздки, теж впливають на поведінку машини на ходу.


0 Відгуків на “Огляд автомобіля Mitsubishi Colt Rally Art Version R 2006”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук